Količina:

0


Znesek:

0,00

.

Delovni čas trgovine:

Ponedeljek     8-16
Torek              8-16
Sreda             8-16
Četrtek           8-16
Petek              8-16
Sobota, nedelja in prazniki: Zaprto

Ekološko dejavnost kontrolira:
SI-EKO-002

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Pod kozolcem so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene  Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Sklenitev pogodbe med naročnikom in ponudnikom  je ob oddanem naročilu.

Trgovina Pod kozolcem je spletna trgovina, ki jo upravlja izobraževalni center Biotehniški center Naklo - v nadaljevanju skrajšano: BC Naklo.  

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Trgovine Pod kozolcem, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon) 
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami) 
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku) 
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave) 
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza 
g) način plačila in dostave 
h) časovno veljavnost ponudbe 
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od naročila in pogoji za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka 
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Načini plačila - plačilni pogoji


V spletni trgovini Pod kozolcem ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 

  • Plačilo ob prevzemu z gotovino v primeru dostave (po povzetju), pri tem se univerzalne storitve Pošte Slovenije obračunavajo po njihovem veljavnem ceniku. 


V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.

Ob dostavi in plačilu po povzetju zaračunamo strošek provizije vplačnine po povzetju Pošte Slovenije (3,00€), na kar vas opozarjajo tudi v obrazcu za oddajo naročila. Vse univerzalne storitve oziroma dostave se obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. 
Če se želite znesku provizije izogniti, izberete plačilo z gotovino ali plačilno kartico ob osebnem prevzemu v trgovini.

  • Plačilo z gotovino ali plačilno kartico ob osebnem prevzemu v trgovini Pod kozolcem.


V primeru, da želite blago osebno prevzeti in plačati v trgovini Pod kozolcem (Strahinj 99, 4202 Naklo), na obrazcu za oddajo naročila označite osebni prevzem, plačilo v tem primeru je možno:

  • z gotovino
  • s plačilno kartico (MasterCard, Maestro, Visa)



Pomembno: Višina nakupa je omejena z razpoložljivim limitom porabe na vaši kartici!



Cene in dobavni roki



Vse cene v spletni trgovini Pod kozolcem so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

Kljub izjemnim naporom, da bi ponudnik zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Dobavni rok

Oddaja naročila je možna 24 ur na dan, 7 dni na teden. Paketi se oddajajo na pošto od ponedeljka do četrtka (izjema prazniki oz. dela prosti dnevi) do 13:00 ure. V primeru da vaše naročilo sprejmemo do 13:00 bo paket v cca 24 urah pri vas pripravljen na prevzem. Vsa naročila od četrtka (od 13:00 ure naprej), bodo odposlana ob ponedeljkih.

V primeru, da naročite izdelke za osebni prevzem, bodo pripravljeni še isti dan, če bo naročilo oddano do 12:00 ure. Prevzem je možen po 13:00 uri.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga          


 

Pri naročilih, sklenjenih na daljavo, imate pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporočite, da odstopate od naročila, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od naročila.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu ponudnika pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail trgovina@bc-naklo.si.

Obvestilo o odstopu objasnite z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od naročila. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosite sami. 


Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku Trgovina Pod kozolcem niso takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti (kulture, sirila, kefirna zrna in kalcijev klorid).

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od naročila.

Prejeto blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.


Kupljenega blaga ne smete neovirano uporabljati do odstopa od naročila, ampak imate le zaradi narave spletne trgovine možnost, da še enkrat premislite o nakupu. Izdelek smete pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo (kulture, baze, kefirna zrna ter sirila) ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.



Reklamacije naših storitev:
 
V primeru, da ste prejeli napačen ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na trgovina@bc-naklo.si
 
 
Reklamacija dostave:
 
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, pa ste tak paket vseeno prevzeli, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih niste takoj opazil, morate sprožiti postopek reklamacije Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. 
 Ponudnik se z vami dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb, ki so vas sprejemljive in bi tak izdelek zadržali, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec pravico do zamenjave izdelka.  
 
Rok za prijavo transportne poškodbe je pri Pošti Slovenije 30 dni. Da je postopek za vas čim krajši in čim manj obremenjujoč, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na trgovina@bc-naklo.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke bomo s pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov izdelek.

 

Dostava in osebni prevzem



Osebni prevzem blaga v naši trgovini.

Trgovina Pod kozolcem, Strahinj 99, 4202 Naklo (od ponedeljka do petka, med 13:00 in 16.00 uro).

Ob prevzemu je možno plačilo z gotovino ali plačilnimi karticami (MasterCard, Maestro, Visa)


Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na zgoraj navedenem prevzemnem mestu. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto ali telefonskim klicem.

Čas dostave

Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času do 12.00ure (dostavlja Pošta Slovenije) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.  
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljač Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji poštni enoti.

Odveza odgovornosti



Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

Ponudnik lahko odstopi od pogodbe v primeru ugotovitve očitne napake po 46. členu OZ. Za očitno napako se šteje napaka pri bistvenih lastnostih predmeta in vseh podatkih, ki se štejejo kot odločilni za nakup artikla ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma pogodbe s tako vsebino ne bi sklenil. Pod očitne napake se šteje tudi napaka v ceni v primeru bistvene zmote.

 

Pritožbe in spori



- Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 
-  V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 04 277 21 26, ali po elektronski pošti na trgovina@bc-naklo.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova trgovina@bc-naklo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
- Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 
- V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
- Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
webgate.ec.europa.eu/...





Sedež podjetja:
BC Naklo
Strahinj 99
4202 Naklo
 

Naziv podjetja:   Biotehniški center Naklo
Ulica, hišna številka:  Strahinj 99 
Poštna številka in kraj: 4202 Naklo
Telefonska številka:  +386 4 277 21 00
E-naslov:   trgovina@bc-naklo.si
Občina:    Naklo
Upravna enota:   Kranj
Direktor:   dr. Marijan Pogačnik
ID zavezanca za DDV:  SI66817994
Matična številka:  5088739000
IBAN:    SI56 0110 0603 0698 292
Pravni status:   Javni zavod
Poslovna tradicija:  Od 1907
Geogr. koordinati:  E14.30084, N46.28326