Količina:

0


Znesek:

0,00

Trgovina "Pod kozolcem" 
in spletna trgovina "Pod kozolcem" bosta

zaprti od 20.7.2019 dalje

Ponovno odpiramo z dnem 19.8.2019!
Hvala za razumevanje. 
Navodila za nakup

Postopek nakupa

1. Naročilo in oddaja naročila

- Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

- Pregled spletne košarice:
V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov.


- Prijava ali registracija kupca:
Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.

- Zaključni obrazec za oddajo naročila:

V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljenje vsebine ali spremembo izbire.
V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice.

- Oddaja naročila:
Kupec mora najprej s klikom potrditi da se strinja z oddajo naročila ter obveznostjo plačila. Kupec nato odda naročilo s klikom na gumb »zaključi naročilo«.
V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 04 277 21 26 ali trgovina@bc-naklo.si, prav tako nas na iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.
Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

2. Naročilo potrjeno

Po sprejemu naročila v čakalno vrsto po največ 24 urah (pon. – čet.), ponudnik naročilo pregleda, potrdi ter pošlje na pošto. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

3. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.